MHC Maarn bestaat 60 jaar en dat vieren we dit hockeyseizoen 2023-2024.

MHC Maarn is 60!

MHC Maarn bestaat dit jaar 60 jaar en dat gaan we vieren!

Al 60 jaar is onze hockeyclub de gezellige en sportieve familieclub van het dorp. Daar zijn we ontzettend trots op!

Gedurende het jaar zijn er allerlei festiviteiten waarbij we stil staan en vooral vieren dat we al 60 jaar een belangrijk onderdeel zijn van de sportieve en sociale verbinding in Maarn en omgeving.

Seizoensopening

Op 26 augustus starten we met de seizoensopening. We maken samen het clubhuis en complex weer fris, we spelen een gemixte pot hockey en aansluitend eten we pizza's.

Knalfeest

Op 7 Oktober is er een knalfeest in samenwerking met de oranje vereniging. Een feest voor iedereen (18+) met een feestelijk tintje; MHC Maarn bestaat 60 jaar en de Oranjevereniging 90 jaar.

Nieuwjaarsborrel

Dan hebben we op 12 januari de Nieuwjaarsborrel gepland samen met LTV Maarn en SVMM.

Reünistendag met lustrumfeest

Je kunt je nu inschrijven voor de ouderwets gezellige reüniedag met lustrumfeest op 25 mei a.s.! Samen met alle oud-leden en leden 18+ gaan we terug in de tijd, wordt er gehockeyd en is er een gezellige borrel, buffet en lustrumfeest met DJ. Het middagprogramma start om 15.30 uur en het feest eindigt om 24.00 uur. Dit wil je niet missen!

We zijn op zoek naar zoveel mogelijk oud-leden. Dus ken jij oud-leden van wie jij denkt dat ze ook zin hebben in een reüniefeestje, geef het door…

Wil je verzekerd zijn van deelname aan één of meer onderdelen van het programma , bestel dan tijdig je ticket. Er zijn verschillende tickets verkrijgbaar, welke  je kunt kopen als je je aanmeldt op de site van onze ticketshop

Vragen? Mail naar:  reunie25mei@mhcmaarn.nl

Hockeykamp

Ook organiseren we op 18 & 19 mei een lustrum-hockeykamp voor de jeugd. En er zal natuurlijk weer een tof familietoernooi zijn.

Lustrumkleding

Uiteraard zullen er ook lustrum artikelen te koop zijn. Heb jij al zo’n mooie lustrum scrunchy of loop jij liever in een lustrumshirt of -vest rond?

Heb je een leuk idee, help maar mee!

Oftewel het wordt een feestelijk seizoen! Vier jij het met ons mee? Gezellig!

Heb jij ook zin om samen iets op te pakken, bij te dragen of heb je zelf ook leuke ideeën voor het lustrum? Initiatieven zijn altijd welkom. Stuur een bericht naar info@mhcmaarn.nl