Sponsor worden?

Voor sponsors biedt de positieve (gezond, ontspanning, plezier en emotie) alsmede de sportieve uitstraling van sport in zijn algemeen en hockey in het bijzonder, een unieke vorm van communicatie. Zeker wanneer er ook nog een goede prestatie geleverd wordt.

MHC Maarn is een groeiende club met ongeveer 300 leden. Het bestuur, commissies en een enthousiast team van trainers en begeleiders, werken hard aan een goede opbouw van het spelniveau vanaf de jongste jeugd tot aan de seniorenteams. MHC Maarn streeft er naar om plezier en prestatie hand in hand te laten gaan. Om dit doel te kunnen bereiken heeft zij naast haar hoofdsponsor de team- en bordsponsors, hard nodig. Kwaliteit vraagt om aandacht maar uiteraard ook om financiële middelen.

MHC Maarn biedt diverse vormen van sponsoring aan:

• Reclameborden
  • Kleding/Team sponsor
  • Website en social media
  • Veldsponsor

In overleg zijn uiteraard ook andere creatieve vormen van sponsoring en maatwerk mogelijk.

Wilt u meer informatie?

Neem dan contact met ons op via sponsorcommissie@mhcmaarn.nl.