Opzeggen lidmaatschap

Opzeggen

Mocht je willen stoppen met hockeyen, dan vinden we dat natuurlijk erg jammer. Hopelijk kijk je terug op veel hockeyplezier. Zorg er voor dat je je lidmaatschap opzegt op vóór 1 mei. Daarna moet de club namelijk al teams inschrijven bij de KNHB voor het volgende seizoen.

Indien een opzegging niet vóór de uiterste datum is ontvangen, is er contributie voor het volgende seizoen verschuldigd. Wij raden dan ook aan om de opzegdatum goed in de gaten te houden.

Het opzegformulier is te vinden achter de inlog van deze website (rechts bovenin). Inloggen doe je met het betreffende clublidnummer en wachtwoord. Dit lidnummer kun je onder andere terugvinden in de Lisa App en op de factuur van de contributie.

Door op je profielnaam te klikken, als je bent ingelogd, kom je uit bij het opzegformulier.

Een berichtje naar de coach sturen is dus niet afdoende!